CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 31, 2009

random post,buang boring baah

asalamualaikum everybody..
how are you all??
huarghh,my body is so tired,
and yet,my mind need some rest..
too tired..
i just need to re-schedule my sleep time..
inda g betantu masa tidur ku ane..huhuh...


now,i am just doing nothing..hmm..
kan revise shorthand,no mood at all..
shoot cemani ane,kan belajar pun malas..
cemana kan pandaii nee..aduuuhh~
applied computing ku lagii,
sir saiful gave it back to me,
suruh buat baru lah meaningnya tuu..
ahhhh,aku sedih..
noo mood at all..huhuhu..
i wanna run away for this mess..
ngaleh kuu bahhh..tulunnngggss...


then then...now listening to avenged sevenfold..
seize the day~..
my goodness,beribu kali ku dgr lagu ane,
sampai pacah jua gegendang telinga ku,
inda ku pandai buring nyamuuu...
isk isk isk *lap2 aing mata*


so,tomorrow,nothing to do laahh aahh..
applied computing atu,i guess biar tia dulu..
coz aku malas kan buat..ngaleh kuu..
kan jadi bad gurl/lazy student for tonight..
bukan selaluu~~
aaah aaah,apa yg ku merepek ane..gila kalii..
hahaha..
headache ku tarus eyhh..
kenapa yaa aahh???
hauauahfaahuhauhdauhauhdahdf...
whateverrrrr~~~~
aku ngalehhh..thatsss it..



hmm,i guess dp ku melayan kekusutan ku ane,
baik ku post some of gambar yg aku mmg kan post..
mmmm,nyum nyumm..i like nee.
mee laksa...
p ane tinggal aing kuah ganya,yg lain nya,ku tungap dah..haha

hmmm..
how does it look like??nyummy??
kalau malas kan buat,order arah ku..
murah murah..
50biji=$8,100biji-$15,,




bah bah eyhh..i guess thats all lahh..ada nanti ku post something special for all of you..nanti aahh.tunggu saja..haha..
night everybody...muahugss


-khal jalil-

0 comments: