CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 23, 2009

1st saturday night out

asalamualaikum everybody..
so i guess post kali ane,ku buat sha dalam bahasa melayu brunei..
ngaleh ku kan becakap malaysia aahh..
hahaha..

yeah yeah,my post said everything..
i had my first saturday night out aka lepak2..
di rumah dora,at kg Burung Pingai Air..
shiookk giler wah tuu...
mula2 dtg dgn both azmie and saiful..
and be-konvoi sama si Niq and laki nya..
mula2 plan kan lalu Tumasik,p aing tuhur..
so,nya si Niq,lalu Tamoi sha..
sudah atu,kami ikut belakang durg,parking di dewan bahasa..
errrk,apakaaann???Tamoi ane di mana kian??hahaha..
so,kami jalan,dari dewan bhasa ke tambing..
hahah..jauh nya,hanya allah yg tau..

"adakah patut,aku yg sitau gaban ane kamu ikut..
aku suka jadi sitau,p when aku jadi sitau atu,semua tia mcm aku tau..
kamu kenapa inda bagitau,kan bisai kalau sama2 membagitau..
kamu pikir aku tau?kamu yg tau,bagi tau lah..
naaah,rupanya kamu jua inda tau yg aku mcm urg tau..hahahh"

quote ane kami dapat when aku mcm sitau..
dari dewan bahasa ke Tambing dpn Ideal..
cuba tah lalu shortcut,p ane,aku mcm si banar lalu Long cut..
hahaha..sorry deyhh..saya tak tau..saya mcm si tau..haha..

then,kami pun turun..sampai aroun 610..
so,sungkai then kami lepak..
allah,adaah patut remaja belepak..
kalau sembayang terawih kan bisai..
haha..kami round satu kg Ayer..
aku ane,inda pernah ke Kg ayer malam nyamu..
soo,iski lah ku seketika..haha..shiook eyhh..
kami veining begambar tmpt playground nya..haha..
arah dora tu segala gambarnya aahh..
nanti tah mengup-load..insya allah..

yg penting nya,malam sabtu ku shiok lah kamu..
first day ramadhan,suppose to be dgn family pulang,
p nevermind,bukan selalu..
gpun di kg ayer bah tu,lagi bukan selalu..
i sukerrr...heheh..

bah i guess thats all for now..
applied computing ku,inda ku tau cana kan menyiapkan..
bangang ku..
correction shorthand lagi,200 per strokes..
my god!!!ya allah!!
bah bah,saya kan mencari bahan for AC dulu..
asalamualaikum..
selamat berpuasa..

-khal jalil-

0 comments: