CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 14, 2009

random-ness

ok laah,since now aku boring gileerr,
aku kan post some random picture saja..
boring kali ku ahh..
drilling balum lagi siap,almost done laah,
70-30..ngaleh ku..accounting lagi tuuu~~
huuuuhuuu...menangis air mata darah ne..
bah bah,i better stop..
heee,enjoy friday peepss =))



everybody change in this picture..
kafee,saiful and azmie are getting hensem-er(i get this -er from si Fadzo =p)
and we the ladies,mcm betambah tabam nowadays..ahah


kenangann nee..
kalau ku ingatkan balik,
i am afraid ada yg marah..
kenangan dgn xps ne..huhuh..
hanya yg tahu saja tahu..haha

dalam jamban huaho Manggis..
sanggup kami lunch di sini..
entah apa kah yg kami cari sebenarnyadi huaho Manggis ane..haha..
fuun~~

and this,2008 hari raya+teachers day celebration..
aku suka and this day will always be my sweet memories..
walaupun ada cerita sedih disebaliknya..
taun ane,yes yes,i become the commitee..
aku suka nee~~ cant wait lah kamu eyhh..

di icc ne..
ada exhibition entah-i-forgot-pasal-apa..
my close friends,except si beah nada..


this is tym parents teacher meeting..
before kan balik ne aah..

so,gambar2 seterusnya
just enjoy=))


ane dlm jamban pun ku kn begambar...
ehhh,lame banar,kes nada keraja!!!!
hahah



ok laah,so i guess thats all for now..
tired ku dah...
kan buat shorthand lagii..huhuhu...
bye all,asalamualaikum..

-khal jalil-

0 comments: