CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 15, 2009

BRIDEX SOON!!!

yeayy,bridex soon..
entah laah,apa kah perasaan ku tym ane..
either suka or inda..
huuuuhh,just wait and see...
to class rep kami yg escape inda dtg aahh,
thanks lah jua coz bagi si dora chance..
kesian bah dora ahh..
she's like a little child..haha..
whatever~*rolling2 my eyes*

ok lahh,tym ane lepak dalam kelas..
dgn rahimah and wafiy..the junior..lalaa~~
dora jalan jap bali junk food untuk dlam bas..
haha..thanks dora,aku mau cadbury yaahh~
hahha,demanding~
ok lah,i guess thats all for now..
krg malam jalan with my family,
makan di Muti'ah di Qlap..
ada lagi kah Muti'ah di tempat lain??
my cuzn lanja,dont know what for..
ahahha...bah bah,will go makan banyak2 krg..
free bah tuu~~hahah...

ok byee..kan zuhur lagi..
p ne tunggu anak imam ane abis makan daulu...
hahaha..

bh,love you all..muahhugs...
take care everybody..
enjoy ur life..
semoga panjang umur..
selamat maju jaya..
semoga berbahagia sentiasa..
selamat hari raya..
annnddd.,BRUNEI SIUUKK!!!
haha..over and aku telabih..hahaha...

byee~~

-khal jalil-

0 comments: