CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 9, 2009

memories never vanished!!










ane tah ganya keraja kami sejak akhir2 ane..
begambar puaskan hati..rasaaa~~
kes boring baahh...
until one day,kami semua getting over..
kan wall climbing segala..hahaha..
sudah atu,kana tagur leh miss-i-dont-want-to-mention-her-name..
naaah,sorg2 jua takut eyhh..hahaha...suka ku~
p kan miss atu sha over,miss zaiton inda pun marah kami..
eleehh,we just kan buang mental belajar wah..
dp kami escape,naaahhh~~
ane pakal sha dalam sekulah,syukur sudah ne cigu eyhh..
moreover,kami kan test camera si dora,
and kami kan polish kami punya skill in modelling bahh..
kan kan kafee kan kan....
hahaha...
sorry saiful ah,our beloved class rep..
kana tagur leh miss zaiton..kesiann~

bah aah,i guess thats all..
aku ada mood kan memblog aah,heran ku..
aku pun inda tau cana buleh eyhh..
hahaha..duuuh~~whatever~~

bah syg ku semua..i gtg aahh..
kan drill shorthand...
baru ane ku mencuba men-ditact,and it was beterabur entah ke mana...

GOOD LUCK MY CLASSMATE FOR TOMORROW..
SECRETARIAL WORLD IS ROCKK!!!!!


byee...

-khal jalil-

0 comments: