CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 7, 2009

sunday sundae

ok, as all SP-ian know,
today ada walkaton sedunia..
hehe..

unfortunately,i woke up real late..
my god,aku bgn pukul 645am..
haha..great aa??aher waa tuu..
shoooot,gila ku tarus waa...
mandi,bebaju,then rush tarus kesekulah..
i dont wanna left behind sampai
aku inda breakfast langsung..great...

sudah sampai di sekulah,hahah..guess what??
si mar lagi aher rupannya..
mun ku tau inda ku rush like hell tadi..haha

then,had poco2 dance..this is the very best part..
rupannya ada hikmah nya we belajar poco2 tu,kn?
dengan bangganya kami menari tadi..
all SP-ian menari dgn penuh bangga..
yeaahhh...haha..aku had fun tadi kamu...
but yg gila nya,guy sebalah kami,hmmm
no comment...
cakap sha labih,suruh buat,naaah kamu!!
beterabur waa sorg2..hahah..baru tau..

lapas atu,tiba lah masa untuk berlepas
menuju ke tmpat yg disuh tym walkaton..
mar and me were so semangat,kami dapan2 sekali..
haha,si mar waa tuu..inda ya mau alah..
dapan kami semua urg technical,all at early-30
hehe...mana tia semua teenegers ane??
haha..pastu belari2,bejalan2,berehat2,
akhirnya sampai jua..ngaleh banar2..

minum milo sekali taguk,tarus we both ke tandas.
aku muntah twice,si mar felt dizzy sampai ia buka tudung..
hehe...it was bad...rasa mcm parut ku kana tumbuk2
bepusing2 parut ane leh nya..haaaa...ngalehh man

ok atu cerita tym di sekulah..
at home?mengampai tarus i went to sleep..
tired..sampai my siblings ke swimming pool pun,
aku inda sanggup kan ikut..my leg sangal..
hope i can get better tomorrow..
have to go to school lagi tu...sooo tired maaan..
ngaleh.. huhu

ok palss,i guess thats it..nanti lah post lagi aa...
insya allah

-khal jalil-

0 comments: