CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 30, 2009

my 2 weeks diary *continue*

morning everybody..
aku ada semangat kan mem-blog hari ane..
yeeheee~~ (Y)
ok,lets continue my 2 weeks diary ane,sure kn??

20/06/2009
its saturday night and its FUN-FUN time..
my family and i went to my cuzn's house yg sanding tomorrow
aka, abg puput's house di Lumapas..
p aku dtg bit late,around 10pm,
coz aku dtg ikut usu dari rumah nini..
mula2 aku jumpa cuzn-mazen dulu..
and i was so surprised,aku banyak anak buah wa kamu!!
hahahaa..lol..
and i like the kambar alot..sama bah..
and their atitude pun almost the same..
durg suka bejalan!!
i was like main2 dgn durg,
"ok,sapa ikut anty jalan?"
wooow,durg tarus aga aku and buat muka 50sen..
haha...cute lahh...i got the pictures,tapi dlm hp usu,sorry =(
and after that,me and my siblings nari poco2..
but lagu nya,hmmmmm,kan matiee..laju hantap ane wa..
haha...bedisko kami tarus nari poco2 aa..haha
then went home pukul 12am kali..

21/06/2009
hari yg ditunggu2 sudah tiba..
majlis sanding..yipieee...
ok lah..biar gambar sja yg becakap aa..k?


the groom bersalam-salaman dgn jemputan..
di dapan atu his father,aka my amit =)



and me,inda mau alah lerrr,minta gambar ku from far..
sambil holding my mum's beg while she salam-salam -__-

me and the aunties..
from left,babu ijul,babu milah,babu gayah and me babu khal..
eheh..their are all siblings..
ada pulang lagi ne banyak my auntie and uncle ane..
p inda tekumpul.. ehe,sorry...

juru acara and juru-baca doa..
my dad and my uncle(husband babu ijul)


hy dad,ada double chin..
me and my siblings..
yg dibelakang atu andang penyampuk tuu..
mau2 tia jua kan begambar..haha..


ok,this is when kami sampai dah di rumah pengantin perempuan
kami ikut bus,sorry i cont have the gambar tym ane,coz batry mati..
pengantin perempuan nya di Lumut..
siuk lah we naik bus..
inda panuh iatah sanang kan belegar..
and buat bising..eheh.. =)

acara basuh kaki..

i do love dis picture..
thanks uncle dillah..lawa (Y)(Y)

angah aman,abg kim and ka rahmah.

haaa,kenapa face ku cematu atu???
kamu kan tau pasal apa??
pasalnyaaa..................-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

dorang pacah tradisi waa,siram kaki pengantin pakai cocacola..haha

and me,gambar2 the pengantin..eheh..
gambar ane terjadi atas my request..
aku suka lah..p galap sha gambar dlm hp atu..
sorry..

me and usu...lawa (Y)

makan bersuap-suapan..
i cant stop owwwww-ing tym durang bersuap2an ane
it is just so sweet lahh.. =')

pengantin dgn keluar balah lelaki..
and for sure last but not least....
me and the beautiful bride...
two thumbs up...lawaaaaa~~

-khal jalil-

0 comments: