CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 29, 2009

2 weeks diary

asalammualaikum everybody..
sorry because lama dah inda update blog ane
2 weeks sudah eyh..

school holidays should be finished by now..
but oleh sebab kerajaan menyuruh cute,so......
CUTI!!!!

haha...ok lah..my 2 weeks time ane,pa yg ku buat aa?
hmm,ok,aku tinggal pat rumah my nini di Sungai Liang..
fun ok lah,overall aku release tension di sana..
dgn kehijauan pemandangannya,
dgn udara yg nyaman,sunyi lagi tu,aku suka lah
aku habiskan masa main dgn syirah..
and cerita2 dgn usu...and becali2 dgn uncle..
and jua berkongsi cerita dulu2 dgn nini..

i had 100% fun..
sepanjang ku tinggal di sana,
allowance ku langsung inda begarak...
ehe...happy ku tu.. kampung kali aa
di mana jua tempat ku kan membuang usin bejoli..
eheee

ok,ane some pictures with what i did for the first week

18/06/2009
and first week atu jua,aku meng-hitamkan diri..
ehe..dgn bepanas membaiki jalan..
now,jalan kan arah nini lawa dahhhh :)yeheee


syirah ane nyamu,kuat bekeraja eyh...
kami suruh ya balik ke rumah pun inda ya mau..
cemana tu..
ahernya,sudah semua turun,baru ya mau..
ehe,cute little syirah...
hyee,aku mencangkul-ing..
thats when aku inda tau aku kana gambar leh uncle
anddd seee what happen after that....
tadaaaa,aku posing tahap gaban!!!
haha...gila aah,adakah patut pakai shades..
aku ganya yg "gaya labih,keraja nada"..teeeheee

19/06/2009
ane aku paling suka...
its my cuzn wedding..
and di adakan di rumah nini..yehee...

ane diantara barang2 hantaran..
and we vaining..teehee

and si mamat...
uuuhhh,kesian ya,damam...
so bad ia inda berapa enjoy the wedding...
kalau ya sehat waa,lari2 kali eyh dgn syirah..
me with the bride..

syirah pun inda mau kalah eyhh..eheh..

a present from me to the pengantin..beautiful..
i directed them to do these things..
isnt it beautiful?
durang so sporting habiiis,beb..
heheh..
sorry aa,lambat greet..
to abg puput,and ka nizah,
selama pengantin baru yaaaah..
semoga kekal ke akhir hayat..aminn...

ok lah,yg banarnya banyak lagi gambar nikah and bday syirah kan ku post ne..
p nanti ku post aa,someday i will..
ngantuk,aher dah bah ne eyhh..
ehe..
to all,happy2 aje yeee..
and of coz,happy holidays..

-khal jalil-

0 comments: