CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 2, 2009

jobless//workless

hye'all..waduup waduup??
dalam sehari,tiga kali ku post arah blog ane..
waah,rajiin eyhh..haha..boring sudah tuu~


bah,where did i stop tadi??
ohhh,tym ku di library sekulah..
then,just buat shorthand tadi..and sedikit2 accounting..
ada si Po kacau aku..haha..
nadalaahh..main2 ja Po..
u tidak menggangu saya..haha...


tadi we got typewriting class..
beautyy~ miss inda mengajar lagii..
hahaha..she told us to panyap2 the lab..
then,after few minutes,she was explening about sumthing
which aku malas kan dgr..
waduuhh,padahal important apa yg miss ckp atu..
p entah,too tired to listen..
instead of that,see what ka lina had done..haha..
lawaaa??and aku ambil gambar..haha..beautyy~nicey~~


and this,thanks ka lina..lawa eyhhhhhh~~~~~~
haha,ka lina buat tym aku menyandar arah bahu nya,
then si mar tagur "khal,inda ko gambar?"
*sambil mulutnya munjung menunjuk ke screen computer*hahaha..
bowwhh,rupanyaa,dalam diam ka lina aahh..haha...
dapan miss pulang tu kami dua duduk..
p saya tak kisahh..hahaha...lawa lawaaa

tadi petang went jalan sama kaka..
i remember something..hehe
tadi ke bandar,arah garai ramadhan..
so we both aga this one booth jual brg bread and lain2..
then i asked "ane berapa?"
*sambil menunjuk arah ruti paun-i dont-know-namanya..haha..
then the sales girl jawab,which made me and kaka ketawa..
"murah saja,dua seringgit"
hahahahah..owhh,si Mail dari upin ipin..i adore him so much..
cute eyh..not the salesgirl,p my Po..haha *outt*


so now,here i am sitting dpn laptop since tadi..
im so tired my dear..
my brain like cannot work properly..
entah mengapa..padahal homework done already..
ngalehh ku bah..mata ku pedih ini..huhuh..
but then,nevermind...
baby Po besides me sudahh..hehe..kan Po??
aaah,so cute....miss you Pooo~~~
u know how to make me feel better...good..
keep it up..u curi hati i lahh Po~hehehe..


bah,saya berhenti sampai sini ajer..
saya nak tidur..sudah mengantuk ini..
saya mau berehat..lala...byeee semuerr..


-khal jalil-

0 comments: