CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 2, 2009

august such a long month

asalamualaikum everybody..
fuuuuh~~its 6 oclock in the moring brunei time..
i dont go to sleep after sahur..
coz im afraid when i wake up in the moring for school,aku jadi malas..
lalala..baik ku jangan tidur sampai pagi..
so inda lain keraja ku,shorthand shorthand shorthand..
ok,sampai ku mati baru ku beranti kali membuat shorthand saja..
p inda apa lah..susah susah dulu,senang senang kemudian,ryt?


yes,aku kan cakap pasal last month..AUGUST!!
my godness..banyak sangat menyimpan kenangan..
especialy with him =(
now im sure he is happy..yes happy..
its all jadi memory sudah..thanks sebab come to my life,
and leave it like nothing happen before..
masih ada jua laki2 cematu,kn?
and again,inda sampai setaun,aku experiance heartbroken TWICE!!
nice eyh...mesti banyak yg "senyum syaitan" tym ane..
yeah,i should jauhkan diri dari dulu dah..
p oleh sebab aku babal,so ku teruskan jua..
nevermind,one go,more to come..
sure kn,my Po??haha..im not talking about u,Po..
luahan perasaan saja tu..haha..


now,doing nothing..
listening to my fav song di Mp3..
aaaah,and been listening for "kata hati-tweakhead" like thousand times..
never get bored of it..
sapa2 yg suka cerita apa kata hati,this song is marvelous..
and msn-ing sorg2..nada dgn kuu~
kalau ada dyla buleh ku kacau..ane,takder..si Po pun takder,tidur lah tu..
while FB??blughh,boringg~
so aku blogging kan buang boring..lala..


hmm,what else aah??
owh ya,today..should i bring laptop??
malas ku eyhh..ngaleh ku...kan ku apa jua..
inda jua bepakai uleh ku eyh..nevermind..
*apakan ku mcm cakap sorg2 atu* haha


aduuh,my siku is so damnly sakit lah tym ane..
dont know what happen..padih rasanya..what happen aah?hmm..
*mengadu aku ah..apakaan??*


oh,to my classmate,krg ada tahlil di sekulah..1-2pm,sure friend?
jgn lupa..di LT..


ok,skip skip skip...aahhh..aku kan post sumthing..
gambar yg ku edit using photoscape..
kes jobless sudah tu aahh..haha..


so,lastly~
my current mood??
im happy tapi ada heartbroken sikit..
nevermind..
as what Po always said,jgn stress2..
hiburkan hati,iakah Po?haha..whatever lahh..


bah pals,see you all around..
college,stadium,bandar,kadai,wherever lah..haha
bye everybody..


p/s: Po,Pey missing you..haha..
*wah,pakai kod name eyh,handal tane aah =p*

0 comments: