CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 1, 2009

want my mood back




asalammualaikum semua..
hmm..aku nada mood today...
buka ja mata from sleep tadi,
masalah dah banyakkkkk....
huhu

aku broken-heart..
i dont know how to move on..
selama ane,aku hidup just untuknya sorg!!!
shiiiiiiit....
to u all,jgn buat cematu..
hidup untuk diri sendiri,tuhan,nabi,keluarga and kawan2..
bukan BF o GF!!!!
cinta yg abadi ialah cinta kepada Allah..
jgn sia2 kn hidup ane...
aku menyasal pernah kenal laki2 atu...

and i hate him so much,YES I DO HATE HIM!!!

im trying to push my self to forget everything..
aku dapat sudah...
but then,kadang2 ada jua lah tegelincir sikit teringatkan ia..
useless actually...
when he is happy dgn someone new in his life,
while aku masih tekontang-kanting..

im being unfair with myself!!
everyone deserves happiness!!!
lately ane,banyak kata2 hikmah yg jadi jalan hidup ku..

1-kalau mau senang,mesti susah dulu..
2-myb ane harinya,hari mu kemudian,tunggu saja..
3-kalau urg lain buleh happy,why not me??
4-kalau ada dugaan,ingat saja,ini semua dugaan Allah,
sebab ia sayang tane,thats why ia bagi dugaan..
5-saat kita rindu seseorang,pulangkan rindu kita kepada
Allah,Allah yg berhak kita rindui,yg kekal abadi,bukan
makhluk yg akan mati!!
6-sabar,tawakal,doa dan iman,tetapkan masukkan dalam hati
7-buat2 lah diri ane busy..
8-buat macam aku ane!kalau ada azam baru,let everyone know.
jgn pendamkan dalam hati..lama2 u will forget it..
p kalau urg lain tau,ugr lain will ingatkan kita when we lupa..
9-PUTUS CINTA??selagi balum ku mati,aku balum lagi dikatakan
putus cinta,sebab cinta ku masih ada..arah Allah,family and friends..
10-PUTUS CINTA LAGI???? GO TO HELL WITH THAT GUY!!!!HAHAH!!!

yesss,aku puas hati lah dapat post something yg telah lama ku pendam..
teeeheeee!!
mudahan lapas ane,nada lagi air mata yg gugur,aamiiiiin...
doakan aku kuat,semoga kamu juga kuat menghadapi dugaan hidup ane..
take care pallssss...







2 comments:

leturheartspeak@hotmail.com said...

be strong gurll~~ i noe you can~ ehe
AJA! AJA! FIGHTING~~
GANBATEA~~~~

Anonymous said...

babe. aku baru baca.
forget everything, i know its hard, but try your best. sooo useless if kau kan pikir2 ea saja. he wasted ur time and ur MONEY!!! *for hp, kau malar recharge =pp* okay?
haha. he's useless anyway. nda tau kan appreciate urg... *aku plg mental nahh*
GOODLUCK!!!