CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 15, 2009

boring holidayss

asalamualaikum everybody..
how are you all??
ok,honestly,aku borrriiiiinnnnggg banar..
inda tau kan buat apa..
sedih ku nee..boooriiinnngggg!!!
aku mau skulah waa...

haaah,talking bout my beloved school ane..
:):):):):)
classss kami lawaa...hahah...
thanks untuk si mardiyah yg sanggup balikan wallpaper
for the class..
ane,perancangan kami kan mencat sha lagi..
warnanyaaaa,not other thaaan,WHITE!!
teeheee..
kami inda kana suruh cat warna lain...
borinngg..
but nevermind..class kami akan mengalami satu transformasi.
hahah..thanks to my classmate yg bersusah payah mengalehkn diri mendangani
sorry,balum ada lagi gambar my class,nanti lah,kalau ada,aku upload..

sooo,i guess,until now..
ujan pun dah labat...
mudahan class inda lacah bisuk..amiiinnn...
take care everybody..
byeee..

-khal jalil-

0 comments: