CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 1, 2009

to my beloved fwen n yg ati nya teluka masa ne~

ermm ehe.. pasal ati teluka ane.. memang tani nd dapt xplen cana sakit ny~
tuhan ja tau kan khal~~ n i noe how u feel masa ne~
there sumting i want to share with you~~
this is what ive always keep in mind when i remembr abt him~
d dunia ane.. nd smua benda yg tani suka tani dapt miliki~
kdg2 benda or org a2 tingal kan tani~
kdg2 ada jua sumting a2 tani mustahil tani kn dapt~sbab banyak halahngan~
so tani paksa redha kan ja lah~
sama jua mcm aku kan bali cd korea ahh.. p nd cukup duit~ paksa jua ku redha 2~
mana tau lapas ane Allah bg aku bf cam org korea,na yah bali cd korea g!
ekeke apa kan~~~ p kira cato lah point ny..
n apa pun pokok ny di sini tani nd tau d sbalik smua a2..Allah bg tani benda yg lagi berharga dari pada yg previous ane~
awal2 memang lah nd nampak kebaikan ny~
b it takes time~ n banar 2~ Tuhan syg kan ko~
iatah ia nd mau ko ama that guy~
i noe lapas ane u will get sum1 better n sum1 yg banar2 care kn ko~
i am really POSITIVE abt that~ wit ur great personality~ for SURE u'll get sum1 much more better than him~
ehe.. n STUDY HARD jua~~ jdi kan pengajaran~ benda2 cani ane mematang kan tani~
cehh apa nya aku ahhhhhhh~hehe bah khal.. nd salah if ko teingat kan ia.. p i noe ur strong enuf~
be a gud gurl yeee~~ wawawawawa~
bah a2 ja kali.. teharu ku plg~~ ( tekarang~)

-dyla hh-

0 comments: