CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 23, 2009

feel the stress

awuu kamu,banar..
terasa ku sudah bahang stress sebab buat homework acc ane
kamu,cana ne aa??
anyone ada idea about this trial balance thing??
aku lagi bangang ne,ex-acc-student aa
huhuh
cana kan siap ne?
baru ne start kan buat the final acc thing
then sudah ku baca balik,wtf???
pakai VERTICAL FORMAT!!!!
mannn,stress hantap jua me tu
paksa correct kan balik..
shoooot banaaar
hate it..
ane,naaah ko,inda pulang ku ada mood kan membuat
nasib ku pajal2 kan jua diri ane,
mun inda ku kuluk2an ko wahai paper
(luahan perasaan tuu)

hahaha
ok,tomorrow from 9-11 ada extra class shorthand
do wear something not so fasionable + sexy clothes
ok,its a reminder.other wise the guy dalam kelas cannot
pay attention..
aku pun nanti inda dapat concentrate
menyumpah saja
dila tau tu mulut ku cemana kalau ku inda suka
kan dila kan??

haha

ok,until here...

saja kan menyamak2kn blog yg sunyi ane
boring me..
sunyiii bah blog ane..
nada respon..
hehe

salam all

khal-jalil

0 comments: