CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 25, 2009

Extra Class and EXERCISE!!!!!

AKTIVITI SELEPAS EXTRA CLASS...
aku n khal ;)

cuba teka bhp nah drg ah..hehehe
apalg..mengadap laptop baru dila lah. HP lawalah...


Hai Assalamualaikum everyone.. hehehehehe.. snyi jua KHAL.. DILA...nada kan kamu post kh?
Hehehehehe. Okeh...aku pun nada yg bnrnya. Just ceta-ceta biasa ja.

On 24th March kmi ada xtra class for shorthand from 9am to 11am. Tp aku dtg ahr dlm pkul 9.25am. Biasalah ada sja tia kn dibuat b4 jln. Thn kmi hbis pun awl ckit aroun 10.30am. So some of us jln mkn sma Miss, kmi nda dpt join sal ada plan awl udh (ambil laptop ka lina di Mall). PAY DAY x ah.. 25th March, k Tasik Lama. Lma dh nda xcercise. So aku n dua org kzn ku pun beriadahlah dsana. Bru jua lg ksna lpas ia beusai. Lawa udh kmu. Hehehe. Dlm siuk2 tu, yg spoilnya aku ni gayat kn tmpat tinggi. So tmpt yg tinggi2 tu selectedlah sja kmi aga, sian c Fatin, suruh naik sendiri nda jua ia mau. Rasa mcm kna tulak wah f ku bdiri tmpat tinggi ah, apath lg mun nada kna buat tmpt bpigang. Tp f nda npk dibwh mcm byk pokok2 ok ckitlh. Cna kn hlng kn gayat ani???? Hehehe. Selama ani ah, bru ku tau diatas atu ada tasik, sian aku. Lbih kurang sejam kmi dsana pas tu bru tah kmi balik. Msa awl2 kmi dtg dlm pkul 4.20pm, blm byk keta, x pkul 5.30pm tu pnjg queue bh org kn parking ah. F ada msa kn ksna lg ihhh. Ah Khal Ah Dila... Hehehe.

Ok that's all.Muuuaaaaahhhh!!!!

-sainisma7982-

0 comments: